BELLREGUARD (VALENCIA), 13/01/2017.- El portaveu de Compromís en el Parlament Europeu, Jordi Sebastià, visita Bellreguard i la N-332 al seu pas per la ciutat. FOTO: NATXO FRANCÉS

El nostre company i eurodiputat, Jordi Sebastià, visitava ahir divendres Bellreguard, per xafar la N-332 i informar-se de primera mà sobre el problema més greu que patim a Bellreguard des de fa més de 40 anys, així com Palmera, l’Alqueria de la Comtessa i Oliva.
Així les coses, els grups municipals de Compromís als ajuntaments de Bellreguard, Palmera, l’Alqueria de la Comtessa i Oliva buscaran el consens amb la resta de forces polítiques per presentar, en els respectius Plens, una petició adreçada a la Comissió de Peticions del Parlament Europeu perquè davant dels problemes ambientals, de salut i de seguretat per a les persones que hi vivim -donat l’elevadíssim trànsit que suporta esta via estatal-, obligue a l’Estat espanyol a treure-la del centre urbà dels nostres pobles.