L’actual alcalde obté el 89% de suport de les persones votants en les primàries impulsades pel col·lectiu local

Alexandre Ruiz Gadea serà el candidat a l’Alcaldia de Bellreguard en les properes eleccions locals del 2019. Ruiz, que és l’actual alcalde des del 30 de setembre del 2017, ha estat triat en el procés de primàries posat en marxa pel col·lectiu local, sota l’assessorament tècnic de la coalició, i al qual era l’únic que havia presentat candidatura.

Seguint aquest mandat del resultat de les votacions celebrades este cap de setmana passat, anit dilluns l’assemblea local de Compromís ratificava per unanimitat Àlex Ruiz com a cap de llista.

En les primàries obertes a militants i simpatitzants i persones majors de 16 anys veïnes de Bellreguard, i en les quals s’inscrigueren 83 persones, Ruiz va obtindre el suport de 66 dels 74 vots emesos, mentre que els 8 restants en van ser en blanc, la qual cosa suposa un suport del 89% dels vots emesos.

El ja candidat ha volgut agrair la confiança dipositada en ell i en el projecte que encapçala des de la present legislatura. “És un honor encapçalar la llista de la candidatura local de Compromís amb què, estic convençut, tornarem a aconseguir l’Alcaldia del nostre estimat poble ja que, pense, hem fet i estem fent un gran treball que ha espentat, i molt, Bellreguard”. “Tenim per davant el repte, il·lusionant, de donar continuïtat a tota la tasca realitzada i, alhora, de fer créixer el nostre projecte per millorar la vida dels bellreguardins i bellreguardines sota criteris de progrés i valencianisme”, ha assenyalat Ruiz.