El col·lectiu de Bellreguard aspira a ser decisiu a les properes eleccions per marcar de forma nítida una altra manera de fer política.

El BLOC de Bellreguard va celebrar el passat divendres 24 de novembre el congrés local. L’assemblea va elegir per unanimitat Ivan Ferri com a nou secretari local. A Ferri l’acompanyen Cristina Muñoz, com a secretària d’Organització, i Alícia Boigues, com a Secretària de Finances. A més, Vicent Marco i Pura Llorca compartiran l’àrea de Comunicació.

Boigues, regidora i portaveu del BLOC-Compromís a l’Ajuntament de Bellreguard, va traçar un balanç dels darrers quatre anys i va marcar les claus per intentar dur el col·lectiu valencianista a una majoria a les eleccions de 2015 que force un canvi en el municipi i en la manera de fer política. Ho feu de la mà del nou jove secretari local, Ivan Ferri, qui, amb 31 anys, assumeix encapçalar el projecte, amb l’objectiu d’acollir de manera cohesionada la gent nova que s’incorpora.

Boigues va compartir alguns dels temes de la tasca diària com a regidora, i va apuntar la importància de continuar informant el veïnat, així com recollint les preocupacions de la gent de Bellreguard.

A més, l’assemblea local emfatizà la importància en l’organització i en les tasques compartides de cara a fer realitat la il·lusió en una nova política que ha suposat l’aparició de Compromís. Ferri i l’equip que l’acompanyen són conscients que “els propers anys són una oportunitat, que es convertirà en realitat si entre totes i tots preparem els ciments d’este nou edifici”.

Al congrés, que acabà en un sopar de germanor, també van estar presents Alexandre Ruiz, responsable d’Innovació i Xarxes, i Jordi Puig, secretari d’Organització comarcal.