La portaveu de Compromís, Alícia Boigues, denuncia que l’ajuntament “ha condemnat als habitants del poble i de la platja a anar a fosques, amb la inseguretat que això comporta”.

El grup municipal del BLOC-Compromís de Bellreguard ha reiterat a l’alcalde de la població, el popular Jaume Ascó, que escolte d’una vegada per totes les demandes del veïnat del seu poble i amplie l’horari de l’enllumenat públic. Una mesura que segons la portaveu del BLOC a l’Ajuntament, Alícia Boigues, té un “clar afany recaptatori”.

Boigues assenyala que els habitants de la població i de la platja “estan condemnats a anar a fosques tant a primera hora del matí com a última de la vesprada”, una circumstància que fa que tinguen una raonable sensació “de perill i inseguretat”.

La portaveu del BLOC apunta que ja han demanat en múltiples ocasions als plenaris que es tinga en compte les peticions del veïnat, molts del quals han donat registre d’entrada a les seues queixes al mateix ajuntament.